zaterdag 7 september 2013

Ijsberen en nieuwe uitdaging

Door jullie blogs te volgen begon ik te beseffen dat ik nog véél kon bijleren. En daarom heb ik de knoop doorgehakt  en mij laten inschrijven in de afdeling schilderkunst aan de Kunstacademie van Liedekerke/Ninove. Ik hoop daar de basis en nieuwe technieken te leren. Ik ga er ook kennismaken met andere mediums zoals acryl en olieverf. Niet meer alleen van foto's schilderen maar ook een eigen werk leren maken. Spannend toch! Ik ben echt nieuwsgierig hoe dit zal verlopen.
Voorlopig laat ik jullie hier nog de aquarellen zien die ik schilderde voor het mooie boek van mijn vriendin Marianne, maar misschien komt er binnenkort wel verandering in en kan ik ook andere werkjes tonen.

Ijsberen
22,50 op 30 cm
Illustratie voor het boek "Door het vuur voor Moeder Natuur"



2 opmerkingen:

  1. Mooi
    En veel succes met de lessen. Maar, je gaat dat vast schitterend doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frieda:) Nou voorlopig vervelen je schilderijen nog geen minuut! Deze is ook weer prachtig. Ik ben wel heel benieuwd hoe het er uit gaat zien als je eenmaal aan de studie bent. Veel plezier alvast:)

    BeantwoordenVerwijderen